субота, 1. јун 2013.

Mamina susam salata


Valjda svi imamo recept za ovako nešto. Kod nas se nije nikad pravila ruska salata, ali je zato deo svakog svečanog ručka bila ova salatica. Ne znam, moja baka ima neke čudne ideje i averzije prema neki stvarima. Pečurke sam prvi put probala sa dvadesetak godina, i to pod maminim uticajem. Tako i sa ruskom salatom.
Uglavnom, mama je pre desetak godina uvela ovu. Prvo smo je svi voleli, onda nam je kao dosadila. Nisam je dugo jela, nije mi ni padala na pamet. Znate kad poželite da zaboravite da neko jelo postoji, da biste ikada ponovo poželeli da ga napravite :-)
Ja sam poželela danas ovu salatu :-) I nisam imala sreće, sir koji sam kupila je bio slan nao otrov. Lepa je ona i sad, ali za one koji vole prilično slano. Ja ne.
Poješće moj muž, nije problem :) Uzeću i ja malo. Ali pazite sa sirom. Koliko god bakica na pijaci izgledala fino i slatko- probajte sir. Ja to nikada ne činim, da li sam kockar u duši? :-)

Sastojci :

500 gr. sira- pomešajte mladi i stari- PROBAJTE sir, jednostavno :-)
 1 kašika majoneza
200 ml. kisele pavlake ili milerama
1 kašika ulja
100-200 gr. praške šunke
100 gr. PEČENOG susama
+ još susama za posipanje.

U sir dodate ulje, onda ubacite i ostale sastojke, smuljate, kako bi moj bratanac  Tristan  rekao, prebacite u posudu u kojoj ćete služiti i pospete obilno pečenim susamom.

9 коментара:

  1. Ih, pa ovo nije samo salata, ovo je čitavo predjelo! :) Odlično izgleda!

    ОдговориИзбриши
  2. Ne, Sonja, predjelo je bila pita sa mesom XD
    Ubili smo goste XD

    ОдговориИзбриши
  3. ako propustis na Fb
    Molba kao zadatak
    Ako ima zainteresovanih, ovo bi mogla da bude neka vrsta gastro igre. A ja sam unapred zahvalna.
    Dakle, pošto nas svake godine u ovo doba iznenadi moja kuma iz Australije, svojim dolaskom i pošto je ove godine moj red za žensku žurku koju sam inače, ja i započela pre nekoliko godina, tražim pomoć prijate-ljica.
    Drage gastro-blogerke, imate li predlog za kompletan meni, od predjela i salata, preko glavnog jela, priloga i soseva, do slatkiša? Otprilike za desetak dama, koje su sve redom vrsne kuvarice - pa se zato i mučim da ispronadjem sve nešto novo, efektno, ukusno, slasno....
    Vidim, imate neke igrice, zadatke, pa bi i ovo moglo da bude mala prozivka velikih gastro kuvarica koje redovno pratimo i u ovoj grupi. Naravno, uz predlog bi bilo lepo da stavite i link do tih recepata. Hvala.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман12/04/2013 12:37:00 PM

    ovo je dobro ali probajte i sa sitno seckanom paprikom iz tursije i navedene sastojke

    ОдговориИзбриши
  5. Prelepa salata! Pre izvesnog vremena sam je pronašla na vašem blogu i od tada je redovno pravim. Hvala!

    ОдговориИзбриши
  6. Koji bi to mladi I stari sir bio u stranim zemljama?

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман10/21/2023 09:22:00 PM

    Pravim istu samo u smesu dodam jedan čep konjaka ,ili viskija.Super je.

    ОдговориИзбриши

Volim da čitam Vaše komentare :-)