четвртак, 6. јун 2013.

Naša pasta


Kada je testenina u pitanju, ja nisam mnogo zahtevna i ne fantaziram puno. Znam da je ne volim sa mnogo povrća. Odrasla sam na "rezancima" sa sirom, koje je baka kuvane i proceđene mešala sa sirom bez ikakvih soseva, smeštanja u rernu i ne znam ni ja čega. Valjda zbog toga ja i danas najviše volim testeninu/pastu sa sirnim sosevima, premda mama pravi izvrstan bolognese. Znam da nisam još otkrila sve mogućnosti te ekonomične, ukusne i kameleonske namirnice. Obećavam da ću raditi na tome :-) A do tada imam jedan omiljeni način. Ništa posebno kreativno, uzmete sastojke koje volite i pošaljete ih na kratko u vatrostalnu posudu. Pa opet, jelo je tako slasno i kremasto, teško mu je naći zamerku, ako Vam neki od sastojaka nije na crnoj listi :-)



Sastojci :

4 00 gr. testenine ( ja volim školjkice jer su glatke i meke )
2  kašičice soli
 1/2 l pavlake za kuvanje
2 00 gr. šampinjona
3 00 gr. pilećeg filea
1 00 gr. slanine
 200 gr. milerama
malo ulja
kockca trapista za rendanje preko

Najpre na malo ulja propržite sitno seckanu slaninu, pa joj dodajte pileće meso isečeno na ne baš male kocke. Kada promeni boju, posle nekoliko minuta skinete sa vatre pa premestite u drugu posudu a na istom ulju izdinstate na krupnije sečene šampinjone. Ne morate da im " uzmete dušu", čim puste svu tečnost procedite ih te nju bacite a pečurkice pomešajte sa mesom.
Skuvajte u posoljenoj vodi testeninu pa je procedite, pomešajte sa mesom i pečurkama, dodajte i pavlaku za kuvanje i mileram, kao i 2 kašičice soli, pa sve lepo promešajte. Premestite u posudu za rernu, izrendajte trapist po vrhu pa pecite nekih 15 minuta na 180.

 * Volim da stavim puno svežeg bosiljka u ovu pastu, ali ovog puta ga nisam imala pa ga i ne navodim u receptu. Stavila sam malo sušenog, ali on se skoro i ne oseti.


2 коментара:

  1. Kao i ti, nekada davno jela sam tjesteninu sa sirom, onako samo pomiješano:)) Baš si me podsjetila, onda se kuzhalo onako "seljački", moja mama (baš kao i sve druge) nije imala neki veliki reperoar jela, namirnica ili inspiracije. Svejedno je sve bilo fino, zar ne?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma kako nije:-) Ja i sad volim tako, volim i hladne sa sirom, iako se malo ukrute, neke makarončiće i to :-) u stvari, ja sam kod roditelja svog muža prvi put jela makarone sa sirom zapečene u rerni sa jajima :-P I to mi je bio novitet.

      Избриши

Volim da čitam Vaše komentare :-)