петак, 7. фебруар 2014.

Bakina riznica 2 - MAK

Kada smo Vera (Astal - kuhinja moje ravnice ) i ja objavile prošlog meseca jednu malu ali predivnu knjižicu recepata -Bakina bela riznica 
nismo očekivale da ćemo toliko da vas obradujemo :-).
Knjižica vam se dopala jer je rađena od srca i sa namerom da se neki divni stari recepti i jela sačuvaju za vreme koje dolazi.
Danas vam predstavljamo novu zbirku, a ovog puta je tema MAK.
Zato što ga obe volimo i zato što znamo da ga vole mnogi od vas.
Uživajte :-)


Knjižicu prelistajte na ISSUU - OVDE.
A preuzmite je - OVDE.

Javite nam da li vam se dopada :-) i šta biste rado videli u Riznici 3.

8 коментара:

  1. Анониман2/07/2014 04:51:00 PM

    Ja sam odusevljena, bravo!

    ОдговориИзбриши
  2. Dobra vam je ova "riznica makovština":) Obožavam mak i ovo su recepti koje bih rado imala u svakom trenu:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :-). Uvek mi je drago kad neko kaže da voli mak, odrasla sam u kraju i među ljudima koji ga nisu ni mnogo voleli ni koristili i svuda su se trpali orasi :-)).

      Избриши
  3. Bravo devojke, divna kolekcija receptica sa makom... ma, ko bi im samo odoleo!:))) Hvala puno na trudu i deljenju, pozzz za obe autorice!:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Lana, od srca, kad dođeu od tebe kompliment i pohvala zaista znače :-).

      Избриши
  4. Анониман2/10/2014 09:26:00 AM

    Tajana, ovo je predivno! Ja sam odrasla u kraju gde je mak zastitni znak, obozavam sva sa makom. Cak je i moja prva stedna kasica bila (i jos uvek jeste) u bliku cahure maka.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Haha, eto :-).
      Zahvalnost za knjižicu u najvećoj meri treba da ode Veri sa Astala ali eto, malo sam kao doprinela :-).

      Избриши

Volim da čitam Vaše komentare :-)