недеља, 25. јануар 2015.

Mirišljavi zimski hleb


Tako me dugo nije bilo, gotovo sam zaboravila kako se unosi recept :-).
Volela bih da mogu izostanak da opravdam nečim lepim, u stvari volela bih da uopšte mogu da ga opravdam.
Ali ne mogu.
Dan za danom, nedelja za nedeljom...
Bezbroj nekih misli, premalo obaveza. Izgubi se čovek u sopstvenoj svakodnevici.
I izgubi toliko toga.
Neke ljude, neke trenutke, neke ljubavi.
Naposletku se ipak probudi.
Evo me natrag :-).
Možda je kasno da vam čestitam praznike ali nije kasno da vam poželim lepu i blagu godinu pred nama. I hvala vam što ste i dalje (i što ste opet) tu :-).



Sastojci:

300 ml vode
320 gr belog mekog pčeničnog brašna
90 gr ražanog brašna
90 gr integralnog pšeničnog brašna
1 kašičica soli
1 kašika šećera
20 gr kvasca
semenke:
susam
mak
lan
proso
suncokret
1/2 kašičice rendane kore pomorandže
25 gr mlevenih oraha

 U mlaku vodu sa šećerom stavite kvasac i pustite da naraste. U drugoj posudi pomešajte sve vrste brašna sa ostalim sastojcima, dodajte vodu sa kvascem i umesite testo. Biće malo gnjetavo :-) nemojte da natirete brašnom i izlupajte ga varjačom koliko vam snaga dozvoljava :-). Ostavite da naraste na toplom da mu se zapremina udvostruči. Podmažite kalup u kom ćete da pečete hleb ali možete to da učinite i na papiru za pečenje. Nema potrebe da se testo premesi, samo ga prebacite u pleh.
Hleb pecite u rerni zagrejanoj na 200 stepeni 15 minuta a onda smanjite na 180 stepeni i pecite dok ne porumeni, ukupno oko 45 minuta, zavisi od rerne.
 

13 коментара:

  1. Dobrodosla!!!
    I, zaista, lep receptic za "povratak":)
    Drago mi je da si obratila paznju na blog;)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! :-) Skroz sam bila rasejana u poslednje vreme, evo, gledaću nekako da nadoknadim propušteno i na svom i na vašim blogovima :-)).

      Избриши
  2. Анониман1/25/2015 08:03:00 PM

    Draga Tajana,
    Vaš blog mi je na speed dial-u, ja sam ga svaki dan otvarala i pitala se šta je sa Vama.
    Kako sam se sad obradovala kad sam videla novi post!!! Radujem se divnim recepitima ali pre svega lepim i iskrenim pričama. Nemojte nas više ovako dugo ostavljati bez pisanih reči koje dolaze pravo iz srca. Sve najbolje Vam želim, do skorog čitanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo me je obradovao ovaj komentar :-), zaista, zaista me je obradovao kako, recimo, odavno nešto nije :-). Tu sam sada, pa ću da pokušam da se vratim u formu :-).

      Избриши
  3. Анониман1/26/2015 03:07:00 PM

    Konacno! To je sve sto cu ovde da napisem.

    ОдговориИзбриши
  4. Draga Tajana, dobro došla i dobro se vratila ti nama!
    Zaista mi je drago da si opet tu. Početkom nedelje sam "dolazila" da vidim ima li te i tako mi je milo da ćemo ponovo čitati tvoje tekstove koji prožimaju, uživati u receptima, a i u fotografijama koje imaju neki tvoj lični pečat.
    Ne pitamo gde si bila, ne tražimo opravdanje, samo nemoj više da odlaziš :) Loše stvari ostavi za sobom, raduj se svakom novom danu. Život ti je kao i vreme. Smenjuju se sunčani dani, oluje, snegovi, pa opet sunčani dani i iznova kiše, bude i po koji tornado, ali koliko god da je u jednom momentu snežno i ledeno, posle toga MORA ogrejati Sunce <3 <3 <3

    p.s. 'lebac ti je mnogo dobar! Biće isproban :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hej, draga! :-)
      Hvala ti puno :-). I meni je drago što sam opet tu, neopisivo je i čudno kako se osećam, kao da me je neko na silu držao daleko od bloga :-) pa me je sad konačno pustio nazad.
      Nedostajalo mi je sve u vezi sa njim a posebno ljudi :-) I hvala što si tu opet :-*.

      Избриши
  5. Recept je zaista lep i danas m e dosadno pa sam odlicia da ga isprobam nadam se da ce dobro ispasti. Novi clan am bloga i vidim da nisam pogresila sto sam se uclanila, imas zanimljive postove <3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Isprobala sam recept i odlično je ispao :)

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман5/13/2020 06:37:00 PM

    Ne dozvoli nikome da ti kaže čime ćeš da se baviš i da drži daleko od drugih i što te prija!

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман5/16/2020 10:08:00 AM

    Nema nikakvih odgovora na pratioce.....

    ОдговориИзбриши
  9. The higher rate of insecuritiesinsecurities is just the problem this enconomy is face right now ,and how to address should comecome from each citizens,

    ОдговориИзбриши

Volim da čitam Vaše komentare :-)