четвртак, 20. март 2014.

Bakina riznica 3 - slano




Dragi svi :-)

Vratila sam se i odmah delim sa Vama nešto divno. Istini za volju, Vera  uvek odradi, osim što pokloni recepte, i  onaj teži deo posla, sređivanje i estetsko uređivanje sveščice, ali eto, moji recepti su tu, i srećna sam zbog toga :-).

Donosimo Vam nešto fino, staromodno, slano, nešto što ćete sa uživanjem spremati i na čemu smo mi odrasle... A verovatno ste i Vi, ili će odrasti Vaša deca :-).
Ovog puta imamo i pojačanje - tu je Ivana - Nastini peksimeti.
Slasno i Opasno i Kuhinja Ravnice su ostali nepromenjeni...:)

"Bakinu riznicu 3 - slano" - možete da prelistate OVDE


7 коментара:

  1. Анониман3/23/2014 04:55:00 PM

    Pratim tvoj blog Tajana, pratim i ove recepte, odlicni su, samo nastavite tako!

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Mislim da je Vera podesila časopis samo za prelistavanje. Ja sam slabo bila angažovana oko tehničkih pitanja u pripremi sveske, tako da ne znam šta je pravi razlog. za tu njenu odluku.

      Избриши
  3. Ambien is a perfect treatment for those suffering from insomnia. You can Buy Ambien 10mg Online at affordable prices and get benefited from its magical properties.
    Generic Medicines Online

    ОдговориИзбриши
  4. If you are taking Snovitra 20 for the first time, start with a lower dosage of 10mg and then gradually increase the dosage if needed. Do not overreach the maximum dosage of 20 mg per day.
    Vardenafil 20mg(Snovitra Tablets)

    ОдговориИзбриши
  5. Sildigra CT 7 is known for its quick onset of action, which makes it an ideal option for those looking for fast relief.
    Sildigra CT 7 Tablets

    ОдговориИзбриши

Volim da čitam Vaše komentare :-)