уторак, 25. март 2014.

Omiljene poslastice bloga SLASNO i OPASNO




:-) I Veročkino srce :-)) koje sam zaboravila da preuzmem pa me je podsetila :-))




Malo nas je koji volimo blog-igrice :-D. Ne kažem da nema takvih ali...
Uglavnom gledam da izbegnem učestvovanje u takvim zgodama, malo jer sam lenja, malo zato što ne volim previše da pišem na zadate teme i da odgovaram na pitanja.
Ovog puta pravim izuzetak, ne samo zbog toga što me je za igricu nominovala VERA nego i stoga što se radi o poslasticama, a gde su poslastice,i to još omiljene, tu sam i ja :-)))

1.
Posle gotovo godinu dana pisanja bloga, u mom srcu na suverenom prvom mestu. Na stranu sentimentalna vezanost za kolače koje jedem od detinjstva, ovaj spoj je čaroban i lud i ja sam zaljubljena već prilično dugo u ove kocke.
-EKSCENTRIČNE KIKIRIKI KOCKE



2. Nisam uvek raspoložena da spremam baš torte, u poslednje vreme odlučim se za sutlijaš ili nešto slično, manje posla, manje sudova za pranje :-)). Ali zato mama ne posustaje. Ona je prva spremila ovu tortu, a ja volim kremasto i višnjasto toliko da ne možete da zamislite :-))
KREMASTA LEŠNIK TORTA SA VIŠNJAMA


3. Ovoj legendarnoj torti drugo mesto je umaklo u poslednjem trenutku. Ona je klasik, porodično novogodišnje ljubimče i moje, od detinjstva. 


4. Na blogu je ovaj kolač prošao prilično nezapaženo, a verujte mi, ne bi trebalo tako da bude, i nadam se da će ova visoka pozicija koju je zauzeo na blogu na kom ima sigurno bar stotinu poslastica da vas uveri u to :-). Zaslužio je možda i treće mesto, ali poštovaćemo klasični poredak i dati prednost tortama :-). 



5. Hm, ovde sam se malo dvoumila ali sam naposletku presekla :-)) 


I eto tako. :-))

Za drugi krug igrice nominujem ( hahahaha, kako to volim da radim, praktično koliko sama ne volim da učestvujem :-) ) 

i na kraju jednog gospodina :-)
Igora :-P ( moderna kuhinja na moj način )  - znam da je Igor sada posebno zauzet pa mu ovom nominacijom želim uspeh i sreću :-D.


Dragi moji nominovani, nemojte da me mrzite :-). Ako ste zauzeti, ne piše vam se ili ste već bili nominovani, samo preskočite krug i igricu, loše je kad nam igre postanu obaveza :-)). 



4 коментара:

  1. Meni je isto ova čokoladna Patina torta, odlična, a zašto si se odlučila za kolač sestre Dionisije...odoh da stavim ovaj link tamo u post, zaboravila si da uzmeš srce...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako se uzme srce O.o. Ček idem na tvoj post opet.
      Pa ne znam, ja ga volim baš mnogo, nije nešto poseban i ne znam šta ali tako te breskve budu lepe i on sočan. Teško mi je bilo da izaberem ali setih se kako lepo ume da ispadne XD.

      Избриши
  2. Tajana, svidja mi se tvoj izbor omiljenih poslastica! Hvala ti na nominaciji, rado ću se odazvati jer se i meni svidja ova igrica, nazovimo je tako ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je ako ti igrica nije opterećenje, umeju ponekad da budu :-) I hvala, jedva čekam tvoj izbor :-)).

      Избриши

Volim da čitam Vaše komentare :-)